Podręczna ściągawka o podstawowych produktach i usługach reklamowych, nowych technologi

portal technologiczny WEBtime

Jak reklamować usługi dietetyczne, o czym powinieneś wiedzieć?

Jak reklamować usługi dietetyczne, o czym powinieneś wiedzieć?

Jeśli zawodowo zajmujesz się dietetyką, np. prowadzisz swój gabinet dietetyczny lub planujesz rozpocząć taką działalność gospodarczą, musisz się w odpowiedni sposób zareklamować – wypromować swoje usługi – pokazać się światu, a przynajmniej okolicy.

Dzisiejsze czasy to nieustanny bieg i niemal całkowicie zajęty harmonogram. W tym wszystkim staramy się jednak dbać o formę i właściwie odżywiać. Coraz więcej pojawia się na rynku gabinetów dietetycznych, co sprawia że walka o klienta jest dużym wyzwaniem. Podpowiadamy, co zrobić, aby wybić się na tym konkurencyjnym rynku i dotrzeć do jak największej liczby osób zainteresowanych zdrowym odżywianiem.

Jak reklamować usługi dietetyczne w internecie?

Aby odpowiedzieć na pytanie, jak reklamować usługi dietetyczne, lecz przede wszystkim reklamować je skutecznie, nie może zabraknąć odpowiedniej reklamy i pozycjonowania w internecie. Nie jest tajemnicą, że współcześnie internet jest niezastąpionym źródłem wiedzy – medium, które łączy w sobie trzy podstawowe – tradycyjne media: prasę, telewizję i radio. Jak zatem wybić się w internecie nasyconym konkurencją? Oto kilka sprawdzonych porad, wprowadzonych w życie przez projektzdrowie.info, które powinien zastosować dobry dietetyk, aby skutecznie wypromować się w internecie:

  • strona internetowa – powinna być ciekawie zaprojektowana pod względem graficznym – wyglądać nowocześnie i profesjonalnie – to będzie Twoja wizytówka – powinna zatem mieć takie działy jak: o nas – tam przedstawisz się swoim użytkownikom, oferta i cennik – tam opiszesz, w czym konkretnie możesz pomóc, rekomendacje – tu pochwalisz się swoją dotychczasową współpracą i osiągnięciami, blog/poradnik – tam zbudujesz swój wizerunek jako eksperta, kontakt – to oczywiste, że musisz udostępnić swoje namiary potencjalnym klientom;
  • pozycjonowanie – to również związane jest ze stroną internetową, lecz nie tylko, pamiętaj więc, żeby Twoja strona w sposób prawdziwy i rzetelny opisywała Twoją działalność, a to wszystko powinno być zgodne z zasadni SEO, warto pomyśleć także o zamieszczeniu artykułów sponsorowanych na często odwiedzanych – ogólnopolskich lub lokalnych portalach internetowych, nie może zabraknąć Cię również na portalach branżowych;
  • reklamy w internecie – np. reklamy Google Ads itp.;
  • lokalne portale ogłoszeniowe i fora tematyczne – powinieneś również promować się w lokalnych portalach, np. pod hasłem „dobry dietetyk”, warto też zaistnieć na wszelkich forach, gdzie hasłem przewodnim są „opinie o dietetykach”;
  • social media marketing – to nieodzowna część marketingu w internecie – pamiętaj, aby publikować posty na social media regularnie, przedstawiać w nich rzetelne informacje, a jednocześnie pokazywać swoje mocne strony – to wszystko powinno być okraszone ładną grafiką i zajmującymi tekstami.

Gdzie jeszcze może się reklamować dobry dietetyk?

Jednak skuteczna reklama gabinetu dietetycznego to nie tylko obecność i aktywność w internecie. Warto też zareklamować się w lokalnej prasie i być widocznym w mieście, gminie, gdzie prowadzi się działalność. Warto więc mieć widoczny, lecz niezbyt nachalny szyld, postawić na banery reklamowe i ulotki – to wszystko powinno mieć spójną formę graficzną z Twoją stroną internetową.